...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

زن ایرانی

سرزمینم ، خاک افسونگر ، دل خاور میانه  /  نام تو ، تاریخ تو ، مردان کویَت جاودانه

من زن ایرانی ام ، ایرانی از جنس تن تو  /  هم صبور و هم غیورم ، حسی از آبستن تو

من زن ایرانی ام ، همسایه و همنسل شیرین  / خواهر تهمینه و همقصه ی پوران و پروین

من زن ایرانی ام ، اهل تمدن زاده ی پارس /  مثل دریا ، میخروشم ، من خلیجم تا ابد فارس

من زن ایرانی ام ، یک چشه شرم ناب دارم /  قد صدها سد سیوند ، پشت چشمم آب دارم

من زن ایرانی ام ، میسازمت با خشت جانم  /  میزنم صدها ستون تا سقف تو با استخوانم

من زن ایرانی ام ، ایرانی از جنس تن تو /  هم صبور و هم غیورم ، طفلی از آبستن تو

                      

                   هیلا صدیقی

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

سلام.اصلاحش کردم، مرسی...راجع به کد های جاوا اسکریپت اطلاعات زیادی ندارم.ولی تا اونجا که میدونم تو بلاگ اسکای قابل استفاده هستن... راستی لینک شدین

سلام. خواهش میکنم . مرسی...

سارا پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:00 ب.ظ

طفلی از آبستن تو...
هیلا صدیقی

مرسی از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد