...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

ینی میشه برگردم؟ :(

سلام بر خودم و کسانی ک در این مدت ک ما نبودیم ب وبلاگ ما میسریدند و چیزی پیدا نمیکردن! حتی ی نفر نبود دم در ی یاالله بگه ک این عزیزانه (صفتش با خودتون حضور ذهن ندارم الان ) ( آهان الان یادم اومد ، محترم ) یکمی مستقبله استقبال واقع بشن! چی گفتم!!

اینجا قراره تغییر کنه...

هر چند خودم هم دوس نداشتم اینجا رو خراب کنم ولی تو این مدت خیلی چیزا برام پیش اومده ک نظرات گهر بارم رو نسبت ب اطرافم تغییر داده . حتی همین امروز. حالا بیخیال ک امروز چی شد!

باز خوبه تو مشخصاتم گفتم ک چ جور آدمی میاشم.. شاید باز شخصیتم عوض شد و دوباره برگشتم خط قبلی... ولی فعلا ک اینطوری ام... چطوری ام؟ خوب یعنی میخوام اینجا بشه جایی ک آدم میتونه خودش رو خالی کنه. بریزه بیرون هر چی تو دلشه.. ی چیزی حدودای خاطره ولی وقت نمیشه ک! دانشجو شدیم دیگه! :( حالا ببینم چی میشه اگه بتونم تو سایت دانشگاه میرم پست میزارم! ولی امیدوارم ک زیاد از خودم ننویسم..

ایام محرمه! ی آهنگ هست من نمیدونم به این ایام میخوره یا نه! ولی قشنگه من خیلی دوسش دارم... اومدم ی سر ب وبلاگ بزنم ی آهنگ بزارم چقدر حرف زدم!

حرفا رو اگه خوندی متوجه میشی ک زیاد آدم متعادلی نیستم اگه خودت صلاح میدونی آهنگو دانلود کن من هیچ تضمینی در مورد و خوب و بد بودنش ندارم فقط میگم ک قشنگه. دینمون رو ادا کنیم ب محرم حتی اگه ی کوچولو باشه...

 

لینک دانلود

تا ی بار دیگه ک دلم پر باشه خداحافظ وبلاگم

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://bar0on.blogsky.com

سلام.رسیدن بخیر...هنوز نیومده که خداحافظی شد

علیک سلام! مرسی. حالا چرا انقدر عبوس شدی خب؟ تعطیلات شده برگشتم باز باید برم آخه... :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد