...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

...اینجا مال ماست...

..وبلاگ خصوصیه من..

گروه ERA

من دیگه انصافا نمیتونم اینهمه آهنگ رو از اونجا دانلود کنم بعد خودم ی جا دیگه آپلود کنم ک ی وقت شکی شبهه ای پیش نیاد ما حقوق نویسندگان سایتهای دیگه رو ضایع میکنیم! ولی انصافا اینا آهنگ های قشنگی هستن در دوران دانشجویی ک تازه هم واسه ما شروع شده واسه اینکه حوصلمون سر نره دانلود میکردیم! گروه  ERA  ! خودم تا حالا بالای صد بار گوش دادم این آهنگا رو.. اگه دوس میداشتین ی سر به این صفحه بزنید. آره با شما هستم ک اتفاقی از اینجا رد میشی ...

آهنگ های ملایم گروه ERA

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ http://WWW.papastoo.blogfa.com

سلام وحید خوبی؟؟؟
مرسی که اومدی به وبم و مرسی واسه شعر قشنگی که نوشتی...واقعا قشنگ بود!!!!
تبادل لینک؟؟؟؟؟

سلام. مرسی.. در مورد تبادل لینک هم تو وبلاگتون توضیح دادم.

پرستو جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ق.ظ http://WWW.papastoo.blogfa.com

منو با اسم دلمو شکست و رفت لینک کن مرسی..
من با اسم اینجا مال من است لینکت کردم...

لینک شدین .. :) هر چند اسم وبلاگم اینجا مال ماست هستش ن مال من است.. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد